سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

باگ اسکایپ باعث پاسخگویی خودکار به تماس‌ها می‌شود

۴۹۷ بازديد

 

اخیرا گزارشات متعددی در خصوص باگی عجیب در اپلیکیشن اندروید اسکایپ به گوش می‌رسد که باعث می‌شود تماس‌ها به طور خودکار پاسخ داده شوند. آپدیت اصلاحی این باگ در راه است.

اگر برای ارتباطات روزانه خود از اسکایپ استفاده می‌کنید، احتمالش بالاست که دچار باگ ناخوشایندی شده باشید که اجازه می‌دهد تماس‌هایتان به طور خودکار روی اندروید پاسخ داده شود.

مایکروسافت احتمالا تنها کسی است که می‌تواند بگوید این اتفاق دقیقا از چه زمانی به وجود آمده است، اما گزارشات موجود به ابتدای ماه ژانویه، یعنی درست پس از به‌روزرسانی این اپلیکیشن، برمی‌گردد. متاسفانه اکنون به نظر می‌رسد که این مشکل کاربران بیشتری را درگیر خود کرده و تعداد گزارشات مربوط به آن در انجمن پشتیبانی مایکروسافت رفته رفته بیشتر و بیشتر می‌شود.

در حال حاضر هیچ روشی برای جلوگیری از پاسخ‌دهی خودکار به تماس‌های اسکایپی وجود ندارد، بنابراین تنها راهی که فعلا در اختیار داریم این است که این اپلیکیشن را پاک کنیم تا مایکروسافت مشکل آن را برطرف کند. طبق گفته‌ها، حتی اگر گزینه Answer incoming calls automatically غیرفعال باشد هم این مشکل حل نمی‌شود.

خبر خوب این است که مایکروسافت چندی قبل این مشکل را شناسایی و آن را برطرف کرده، اما آپدیت مذکور صرفا در نسخه پیش‌نمایش اسکایپ اعمال شده است. اگر چاره‌ای جز استفاده از این اپ ندارید، می‌توانید همین حالا نسخه بتای آن را نصب کنید تا در نهایت نسخه اصلی اسکایپ هم آپدیت شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.