جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

جاجو، رزرو ارزان و آنلاین اقامتگاه سوئیت و هتل

۵۱۲ بازديد

تصور داشتن سفرهای ارزان و کسب درآمد از داشته های پنهان زندگی برای بسیاری از افرادی که هنوز به دنبال کسب و کارهای سنتی می باشند کمی سخت و غیر قابل باور است. اما واقعیت این است که در صنعت رو به رشد و پر از رقابت گردشگری و تلفیق آن با تکنولوژی و راه اندازی اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو این امر امکان پذیر شده و شاهد تغییر و تحول عظیمی در صنعت گردشگری هستیم.

یکی از مهم ترین فاکتورها در افزایش یا کاهش هزینه های سفر به نوع هتل و شرایط آنها برای اقامت بستگی دارد و در بسیاری از مواقع چاره ای جز رزرو هتل های گران قیمت وجود ندارد. البته این شرایط تا زمانی وجود داشت که اپلیکیشن رزرو اینترنتی اقامتگاه جاجو معرفی و وارد بازار نشده بود. از این زمان به بعد و با نصب این برنامه می توانید با سفر به دور افتاده ترین نقطه از کشورمان و در بین روستاهای بین جاده ای، براحتی اقامتگاه های سنتی و عالی را با قیمت مناسب جستجو نمایید. به عبارت دیگر، آسایش در سفر فقط به معنای رسیدن به شهرهای بزرگ با هتل های لوکس نخواهد بود و در مسیرهای بین جاده ای نیز می توانید شب و روزی را با بهترین خاطرات در اقامتگاه های متنوع و ارزان سپری نمایید.

**برای دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو کلیک کنید**

یکی از بهترین مزایای اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو پیشنهاد اقامتگاه و هتل بر اساس موقعیت مکانی فعلی کاربر می باشد و شرایط مناسبی را برای جلوگیری از سردرگمی و هدر دادن زمان زیاد برای جستجوی محل مناسب برای استراحت فراهم خواهد نمود. لازم به ذکر است که رزرو اقامتگاه در جاجو کاملا بدون واسطه بوده و در نتیجه بدون پرداخت هزینه اضافی به واسطه ها می توانید رزروتان را خیلی ارزان تر از سایر روش ها انجام دهید.

 

رزرو هتل و اقامتگاه با جاجو

بعد از دانلود و نصب نسخه ی اندروید یا ios جاجو بر روی گوشی موبایل و ورود شماره تلفن همراه، می توانید وارد برنامه شوید و با کلیک بر روی دکمه ی "اطراف من" تمام هتل و اقامتگاه های ثبت شده بر روی سیستم که در فاصله ی 5 کیلومتری شما هستند بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد. البته برای مشاهده ی نتایج جستجو به صورت لیست شده، باید بر روی لیست نتایج کلیک نمایید.

اطلاعاتی مانند آدرس دقیق، امکانات، تصاویر از بخش های مختلف و همچنین قیمت و ظرفیت اقامتگاه ها و هتل های مختلف ارائه شده و براحتی می توانید بعد از مقایسه و بر اساس خواسته و شرایط تان در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که کاربر و مدیریت هتل و اقامتگاه بدون واسطه به هم لینک داده میشوند و در نتیجه می توان سفر ارزان تری را با حذف واسطه ها شروع کرد.

 

با رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو درآمد کسب کنید

یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی اقامتگاه های بوم گردی و سنتی، عدم وجود شرایط مناسب برای معرفی و نشان دادن امکانات و شرایط موجود در آنها می باشد. این مساله زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار میشود که صحبت از روستاهای دور افتاده باشد. با وجود اپلیکیشن جاجو این مشکلات تا حد زیادی برطرف خواهد شد؛ اگر تمایل به کسب درآمد با اجاره دادن ویلا، اقامتگاه های بوم گردی و سوئیت و هتل دارید، کافیست به جاجو نگاه ویژه داشته باشید و همین امروز ثبت اقامتگاه تان را انجام دهید.

 

ثبت اقامتگاه در جاجو

برای ثبت اقامتگاه در اپلیکیشن جاجو لازم است ابتدا نسبت به ثبت نام اقدام نمایید و بعد از اتمام فرآیند ثبت نام، بر روی دکمه ی ثبت اقامتگاه کلیک کنید. فرآیند ثبت شامل ورود اطلاعات، مشخص کردن امکانات و همچنین بارگزاری تصاویر بخش های مختلف اقامتگاه مورد نظر می باشد که فیلدهای آن کاملا مشخص بوده و نیاز به داشتن دانش و تخصص خاصی در این زمینه نیست. بعد از ثبت اقامتگاه باید منتظر تایید کارشناسان جاجو به منظور بررسی صحت اطلاعات و مدارک باشید و بعد از تایید، موارد ثبت شده را در بین هتل و اقامتگاه های ثبت شده مشاهده خواهید نمود و در دسترس کاربرانی در گوشه و کنار کشورمان قرار خواهد گرفت.

 

چرا اپلیکیشن رزرو آنلاین اقامتگاه جاجو؟

اپلیکیشن جاجو دارای دو نسخه ی اندروید و ios بوده و در هر دو رابط کاربری بسیار آسان و قابل فهم برای تمام اقشار جامعه در نظر گرفته شده است. نگاه این برنامه کاملا دو جانبه بوده و مسافر و صاحبان اقامتگاه ها هر دو از مزایای با جاجو برخوردار خواهند شد که عبارتند از:

رابط کاربری آسان و قابل فهم برای تمام اقشار جامعه با هر سطح دانش

ثبت رایگان اقامتگاه و هتل

رزرو آنلاین اقامتگاه و هتل بدون واسطه ها

مقایسه ی راحت اقامتگاه ها در هر گوشه از ایران

جستجوی اقامتگاه بر اساس موقعیت فعلی

بهره مندی از اطلاع رسانی های تیم پشتیبانی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.